1. heinäkuuta 2009

Ja mitä tänään tapahtui

Moi! Olen iloinen iloinen iloinen(kyllä, se piti kirjoittaa kolme kertaa, jotta kaikki varmasti ymmärtäisivät)! Syy on tämä:


Se olen MINÄ! Tököttämässä (huonoryhtisenä nyyh) TAIDENÄYTTELYSSÄ! Jossa on MINUN taulujani! Vaau. Itsetehtyä oli myös päälläkin, tuo mekko siis :)

Kampaus oli überhelposti toteutettavissa : puhtaat hiukset vain pään päälle Pikku Myy-sökkerölle yön yli ja tsädäm! Siinä on kiharapilvi!
Ilta-aurinko vielä inspiroi ottamaan "parit" kuvat :D Här varsågod!
Mekon ostin tiistaina kirpparilta 7 eurolla. Se on niin kaunis ja suloinen 50-luvun tyylinen! Ja siinä on taskutkin vielä kaiken lisäksi!
En ymmärrä itsekään ilmettäni :D




Tässä on miusta kaikkein kivoin kuvin näistä :)

Ps. Tsekatkaa uusi banneri! Mitäs tykkäätte?

1 kommentti:

Anne kirjoitti...

siskosi täälä hei. näin aamusta kävin koneella ja sivuillasi. olen onnellinen taidenäyttelystä ja mukava että itsekkin pidät.
täytynee käydä katsomassa kun tulemme taas sinne. Mukavaa kesäpäivää sinne. tässä mekin aloittelemme uutta kesäpäivää alkaneeksi. halauksin siskosi!